Hoe upload ik een pdf naar mijn Facebook met een iPhone?

Wil je een pdf uploaden / posten op je Facebook met je iPhone? Dan kunt u dat eenvoudig doen door slechts een paar stappen te doorlopen. Maar als u een aantal gerelateerde vragen heeft, kunt u contact opnemen met Bellen Facebook Belgie. En de experts zullen er zijn om u direct te helpen.

Volg de onderstaande stappen dienovereenkomstig:
  • Allereerst moet u Google Drive openen op uw iPhone.
  • En dan moet je op het + teken tikken, je ziet het in de rechteronderhoek van de schijf.
  • Ga vervolgens naar de ‘Uploaden’ knop en je zal een lijst met bestanden openen op je apparaat.
  • Je moet nu op de pdf tikken die je wilt delen; u vindt het bestand dat is geüpload naar uw Google Drive.
  • Nu moet je op de ‘Lokaliseren’ knop tikken, je zult het zien in de statusbalk.
  • Vervolgens moet u ook op PDF tikken, waardoor een menu op het onderste scherm moet worden uitgevouwen.
  • U moet nu de schakelaar ‘Link delen’ verschuiven om deze in te schakelen.
  • Ga ten slotte naar de optie ‘Link kopiëren’ en u bent nu klaar om te delen.
Bellen Facebook Belgie | Facebook Klantenservice telefoonnummer

U moet de onderstaande stappen volgen om op Facebook te delen:
  • Door nu uw Facebook op uw apparaat te openen, moet u op het vak ‘Waar denkt u aan?’ Tikken, waarna de updatestatus wordt geopend.
  • U moet het gebied tikken en vasthouden totdat de optie ‘Plakken’ verschijnt.
  • Tik vervolgens op de optie ‘Plakken’ en je hebt de pdf in het typegebied.
  • Je moet nu naar de rechterbovenhoek van het scherm gaan en op de knop Volgende tikken.
  • U moet ook uw privacyvoorkeuren selecteren.
  • Ten slotte hoeft u alleen maar op de knop ‘Plaatsen’ te tikken, deze vindt u in de rechterbovenhoek van de weergegeven pagina.
Je zou nu helemaal klaar moeten zijn met je Facebook-account. Maar als u problemen ondervindt, moet u meteen het Facebook Klantenservice Belgie bellen voor de onmiddellijke services en betrouwbare oplossingen.
-----------------------

Comments

Popular posts from this blog

Hoe voeg ik een ander emailadres toe aan mijn Facebook account?

Hoe kan ik een emailadres toevoegen aan mijn Facebook account?

Hoe beheer ik iets op Facebook te zoeken?