Hoe stel ik authenticatie in twee stappen in op Facebook?

Kijk je ernaar uit om de authenticatie in twee stappen op je Facebook-account in te stellen? Nou, je moet blij zijn dat je de juiste blog leest. En als u nog andere vragen heeft, dan staat de technische ondersteuning van Facebook altijd voor u klaar.

Facebook telefoonnummer | Bellen Facebook Belgie
Volg nu de gegeven stappen om te beginnen met het authenticatie proces:

  • Allereerst moet je de Facebook-app openen op je Android-apparaat en vervolgens op de ‘Menu’ knop tikken.
  • Daarna moet u naar beneden scrollen totdat u de knop Account instellingen niet ziet; en tik er vervolgens op en op ‘Beveiliging’
  • Nu zou u een lijst met de authenticatie van derden moeten kunnen zien.
  • Nadat u op de ‘Third Party Authenticator’ hebt getikt, moet u het wachtwoord van uw Facebook-account invoeren.
  • Tik vervolgens op ‘Doorgaan’ en tik ook op de optie ‘Nu instellen’.
  • Nadat u dit heeft gedaan, wordt u gevraagd om een ​​sleutel voor uw account op te slaan, u hoeft alleen maar op OK te tikken en uw standaardapp voor authenticatie in twee stappen wordt geopend.
  • Vervolgens moet u naar een browser gaan en vervolgens Facebook openen, waarna u zich moet aanmelden bij uw account en de instellingen moet openen en ook op de knop ‘Beveiliging’ tikt.
  • U moet nu klikken op ‘Inloggoedkeuringen’ en vervolgens klikken om ‘Een beveiligingscode vereist voor toegang tot mijn account vanuit onbekende browsers’ in te schakelen.
  • Klik daarna op de knop ‘Aan de slag’ en klik op doorgaan.
  • U moet nu een telefoonnummer invoeren om een ​​sms met de code te ontvangen en vervolgens de vereiste gegevens invoeren.
  • Wanneer u de bevestigings code ontvangt, moet u deze invoeren in de daarvoor bestemde velden en vervolgens klikken om te bevestigen.
  • En tot slot hoeft u alleen maar op de knop ‘Sluiten’ te klikken en u bent helemaal klaar.

Je zou nu al en goed beveiligd moeten zijn met je Facebook-account. Als u echter problemen ondervindt, belt u gewoon Facebook Helpdesk Belgie. En je wordt direct bijgestaan ​​door de technici.

Comments

Popular posts from this blog

Hoe voeg ik een ander emailadres toe aan mijn Facebook account?

Hoe kan ik een emailadres toevoegen aan mijn Facebook account?

Hoe beheer ik iets op Facebook te zoeken?